• وبلاگ : حيرتكده ي عقل
  • يادداشت : از سيد ابولحسن موسوي تا سيد مير حسين بني صدر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    نصر من الله و فتح غريب

    مرگ بر اين دولت مردم فريب

    مرگ بر ديكتاتور كوتوله

    پاسخ

    آره راست ميگي! با فحاشي ميتونيد همهء مشکلاتتون را حل کنيد....بهتر از اين بلد نيستيد
    + سروناز ايراني 
    به ملت ايران کشته شدن هموطنانمون رو در سانحه هوايي ديروز (24 تير 1388) تسليت ميگم. اميدروارم خدا به خانواده هاي کشته شدگان صبر بده تا اين غم بزرگ رو تحمل کنند، ولي از اين غم بزرگتر بي توجهي مسئولان کشورمونه که با انتشار نامه تسليت آميز و دستور پي گيري علل ماجرا خيلي راحت از خودشون سلب مسئوليت ميکنند. به نظر خودتون مي تونيد به همين راحتي از دادگاه آخرت هم فرار کنيد؟
    پاسخ

    بله بهر بهانه اي به دنبال سياسي کردن کشور باشيد. حتماً همهء تقصير ها هم مستقيم گردن احمدينژاده؟ حالا باز احمدينژاد دستور پيگري داد، آقاي خاتمي که چند تا چندتا هواپيماها تو دولتش سقوط ميکرد همين کار رو هم نميکرد.
    + صادق 
    رهبر معظم انقلاب اسلامي در قضيه انتخابات با درايتي عادلانه همه کانديداهاي محترم را در درون نظام تعريف کردند و در سخنراني اخير خويش به مناسبت ولادت مولاي متقيان نيز هشدار دادند که مردم و مسئولان دوستان و دشمنان را بشناسند و به صرف حمايت يک خارجي از فرد يا افرادي وي را دشمن نپندارند.
    پاسخ

    من هم با اخراج اين چهره ها از مجموعه نظام مخالفم ولي اگر به مطالب مذبور دقت مينموديد ميفهميديد يك ما تحليلي از رفتارشان ارئه كرديم و دوم اينكه ما به صورت تذكر گونه راه تبري جستن اين آقايان را از وضع موجود را ابز دانستيم.
    + زهرام 

    سلام.

    خيلي جسارت داريد كه اينقدر راحت در مورد ادمها نظر ميدهيد.

    واقعن در حيرتم.

    اميدوار قيامت را از ياد نبرده باشيد.

    حق پيروز است

    پاسخ

    عليک سلام؛ کاش قيامت را هم به اين بزرگواران ياد آوري ميکرديد شما! حفظ امنيت جامعه اسلامي چيزي بود که حضرت علي ع بخاطرش 27 سال سکوت کردند! من فقط شباهت هاي تاريخي را خدمتتون عرض کردمو بس!
    + عدالتخواه غريبه 

    سلام
    از آنجا که اميدوار از باب تقوا نوشته باشيد و از دوستاني باشيد که و لا يجرمنکم شنئان قوم ان لا تعدلوا را مخاطبيد و در طريق تقوا سير ميکنيدف از باب روحيه تحليل گرتان گزارش تفصيلي ستاد ميرحسين در مورد تقلب درانتخابات را نگاهي انداخته ما را از نظراتتان برخوردار نماييد
    با تشکر

    http://ghatreh.com/news/3608587.html

    پاسخ

    عليک سلام. من هنوز گزارش را نخواندم ولي چند سوال دارم. 1-چرا اين گزارش را خطاب به مردم ميگويند نه خطاب به مسئولين ذيربط. 2-چرا گزارششان را اينقدر دير عرضه نمودند؛ حالا که پرونده بسته شد اين حرف ها را ميزنند! من هم ميتوانم يک مشت ادعا را بدون مدرک همين الان در وبلاگ بزنم و بگم تقلب شده! اين که دليل نميشود. 3-چرا مستناد رو نميکنند، و چرا همان روزها اول اينقدر جامع سخن نگفتند. 4-آقاي موسوي که به حرف هيچ مرجع قانوني در نظام گوش نکرده چه مرجعي را مناسب براي پيگيري مدعاي خويش ميداند؟ حتماً مجمع روحانيون مبارز!/کاش ميدانستي تقوي يعني چه وبعد از چنين موجودي حمايت ميکردي بزرگوار
    + سروناز ايراني 
    چرا جوابات نصفه نيمه است؟
    پاسخ

    اگر در خانه کس است يک حرف بس است!
    + سروناز ايراني 

    خدايي اصلاً اين مطلبت رو نخوندم، گفتم باز ازت غلط ميگيرم ضايع ميشي، اما

    اما نكته اينجاست كه عنوان مطلبت اشتباهه.

    سيد ابوالحسن بني صدر كسي بود كه خرمشهر رو دو دستي تقديم عرقيها كرد.

    آقاي مهندس ميرحسين موسوي كسي بودند كه بعد از عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر در تاريخ 3/3/1361 جلوي مسجد جامع خرمشهر براي رزمندگان سخنراني كردند و به خاطر رشادتها و جانفشانيهاشون ازشون تقدير و تشكر كردند.

    بني صدر معاصر كه نميشه گفت، بني صدر كنوني كسي است كه پرچم عراق رو بوسيد و بعد گفت در عراق مي خواستند من رو بدزدند.( پينوكيو هم اين طوري دروغ نمي گفت)

    بني صدر كنوني كسي است كه ناگهان هالهء نوري در بر گرفتش و بعد تكذيب كرد و بعد آيت الله جوادي آملي بيانيه داد كه هركس شك داره، از خودمون بپرسه.

    راستش خيلي دلم واست سوخت، به نظر مياد به جاي مغز تو سرت سيب زميني كار گذاشتند. ضمناً رزمندگان تو جبهه از چفيه براي پاك كردن سر و صورتشون استفاده ميكردند، گرمشون ميشد، چفيه اشون رو خيس ميكردند و بهش مي گفتند: كولر. چفيهء شما براي چيه؟ به سنتون نمي خوره جبهه رو ديده باشيد. تزوير و ريا هم حدي داره. نه براي جبهه و جنگ حرمت قائل شديد، نه براي امام خميني (ره)، نه براي امام زمان (عج) كه اميدوارم هرچه زودتر ظهور كند و مساجد ضرار رو از بين ببرد.

    پاسخ

    طلحه هم سيف الاسلام بود ولي... زمان ميگذرد و آدم ها تغيير ميکنند! شمر از فرماندهان سپاه اميرالمومنين بود در جنگ صفين و ابن زياد از معاونين فرماندار فارس بود بازهم زمان حضرت علي! ملاک زمان حال افراد است همين
    + بينام 

    با سلام

    هرچند از وبلاگ ونوشته برمي آيد طبق دستور نوشته شده و نويسنده از آزادي برخوردار نيست و به همين دليل جز ناسزا و تناقض ننوشته است اما بنا بر امر به معروف مي نويسم. اگر مجاهد نيستي به دليل همان كه دربالانوشته شده رجوي و مجاهدين را جزء مديران اصلي كشور اعلام كرده اي. اگر مجاهدين رئيس جمهور را مديريت مي كردند و آقاي خميني اصرار داشت بني صدر را نگه دارد،‏يعني رهبري ايران دست مجاهدين بوده است. اگر چنين است چرا حالانباشد؟ اين تناقض گويي ها درس روحانيان بي سوادي است كه شماها را دراين سطح تفكر نگه داشته اند و با تفتيش عقائد مي خواهند سخنگوي آنان باشيد. كمي تعقل كنيد.

    پاسخ

    اگر امام بي مقدمه وبدون توجيه مردم وبدون سير تکامل قانوني بني صدر را عزل ميکردند ميگفتيد امام ديکتاتور است! ضمناً 8سال رهبري فعلي خاتمي را که کمتر از بني صدر نبود مديريت کردند! بازهم ميگويم امام بني صدر را مديريت کردند و با او مدارا کردند ولي هيچ نظر مثبتي به او نداشتند!

    مطالب جالبي بود مقايسه نسبتا خوبي هم بود

    فقط اميدوارم درست باشه چون در غير اينصورت بايد اون دنيا بدجوري جواب بدي

    اصلا اين روزها تقريبا همه دين رو فراموش كردن و فقط دارن بديهاي ديگران رو به رخ هم مي كشن ...

    برات آرزوي موفقيت و سربلندي دارم !

    پاسخ

    مسلم است هر اظهار نظري و هر قلمي که بزنيم بايد پاسخگو باشيم...بويژه اين مورد که حق الناس و حق الله با هم است! اما من بر خلاف شما دوست دارم اشتباه کرده باشم واين آقايان دوباره به دامان انقلاب بازگردند

    سلام دوباره.

    و ممنون از اظهار لطف و از حضورتان.

    پاسخ

    خواهش ميكنم نوع نگاه مطلبتون را پسنديدم

    سلام

    تامل برانگيز بود و قدري تند.

    به هر حال ممنون از تلاش براي نشان دادن حقيقت. و ممنون از سكوت نكردن.

    پاسخ

    كمي تند؟ اصلاً ابدا! من عملكردها حركات آدم ها را ديدم وبه تاريخ انقلاب رجوع كردم/سياست آقايان شده عين سياست بني صدر و منتظري

    سلام

    لينکيدمش

    بيا و ببين و باز هم بنويس

    پاسخ

    سلام حاجي مخلصيم/دستت ندرده/يا حق