• وبلاگ : حيرتكده ي عقل
  • يادداشت : اکبر و قطار ؛ جلال و انگليس
  • نظرات : 5 خصوصي ، 27 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    اميدوارم ان بلاها سره يك هنرمندكه درطنز مسافران امدنيايد

    خوشبختانه ندا دردلهايمان زنده است

    نمايش درخيابان رادولت به نساجت تبديل نكند
    سلام
    هر کسي به دنبال نيمه ي گمشده ي خود است که شايد در حلقه ي دوستان و اشنايان او را نيافته باشد "ايران زندگي" سعي دارد با ايجاد محيطي امن و صميمي اين امکان را براي جوانان ايراني فراهم اورد تا با تأمل و دقت بيشتري به آرزوهايشان جامه ي عمل بپوشانند.
    سايت ايران زندگي بر روي هدف ازدواج و همسريابي جوانان مبتني بر معيارهاي جوانان متمركز شده و هدفهاي دوستيابي و غيره رو دنبال نميكند، مسئولين اين سايت با نظارت دقيق سعي در ايجاد فضايي سالم و اخلاقي و ايمن براي جوانان ميهن اسلامي دارند...

    خوشحال ميشم بهم سر بزنيد.

    پاسخ

    عليک سلام... و من الله التوفيق
    + سروناز ايراني 
    به ملت ايران کشته شدن هموطنانمون رو در سانحه هوايي ديروز (24 تير 1388) تسليت ميگم. اميدروارم خدا به خانواده هاي کشته شدگان صبر بده تا اين غم بزرگ رو تحمل کنند، ولي از اين غم بزرگتر بي توجهي مسئولان کشورمونه که با انتشار نامه تسليت آميز و دستور پي گيري علل ماجرا خيلي راحت از خودشون سلب مسئوليت ميکنند. به نظر خودتون مي تونيد به همين راحتي از دادگاه آخرت هم فرار کنيد؟
    پاسخ

    بله بهر بهانه اي به دنبال سياسي کردن کشور باشيد. حتماً همهء تقصير ها هم مستقيم گردن احمدينژاده؟ حالا باز احمدينژاد دستور پيگري داد، آقاي خاتمي که چند تا چندتا هواپيماها تو دولتش سقوط ميکرد همين کار رو هم نميکرد. ضمناً لازم نبود چهارتا پيام بذاري! اگر واقعاً حرفي براي گفتن ميداشتي يک پيام کفايت ميکرد؛ عزيز جان:دي

    سلام بر شما همسنگر عزيز...

    ميلاد با سعادت اميرمومنان، امام انس و جان، اسدالله الغالب، حضرت علي‌بن‌ابي‌طالب عليه‌السلام بر شما و خانواده‌ي محترمتون مبارک و فرخنده باد.

    درآخرين‌مطالب‌پايگاه‌فرهنگي‌موج‌مرده‌ببينيد:


    - اخلاق كارگزاران از نگاه امام علي(عليه‌السلام)
    - ما مثل او وطن فروش نيستيم!!!
    - چگونه «رام الله» خانواده ها را نابود مي كرد؟!
    - حجه الاسلام قائم مقامي : ميرحسين به هيچ وجه مشروعيت احراز مسئوليتي را ندارد
    - نگاهي به بيانيه‌ي شماره 9 ميرحسين موسوي
    - زندگي نامه حضرت امام محمد تقي عليه‌السلام
    - زندگي نامه شهيد قامت بيات از فرماندهان شهيد زنجان

    منتظر بازديد و نظرات ارزشمند شما...

    اللهم عجل لوليک الفرج...

    پاسخ

    عليک سلام موفق باشيد
    + محمد 
    سلام به همه دوست داران حق و حقيقت
    خواهش مي کنم يه سر به اين آدرس بزنيد و ببيند چطور يه آدم سبز مي تونه باعث اين همه قرمزي بشه. لطفا عزيزاني که سابقه بيماري قلبي دارند نگاه نکنند. (خشونت سانسور شده) http://ettehad88.blogfa.com/
    پاسخ

    من تنها اطلاعي که از آدم هاي سبز دارم يک مشت کوتوله انگليسي هستند که در افسانه هاي انگليسي در زير زمين و در جنگل زندگي ميکنند! يعني ارتباطي با اينها دارند؟
    + محمد 
    ممنون از مطالب عنوان شده در اين وبلاگ. واقعا تعجب مي کنم وقتي مي بينم که موسوي اين همه شعار در مناظره داد و حالا دقيقا بر خلاف گفته هاي خود عمل مي کند. اتفاقا اين اغتشاشات اخير باعث شد خيلي مسائل روشن بشه و نقاب خيلي ها برداشته بشه چه در داخل و چه در خارج.ديگر مشخص شد که چه کسي واقعا به فکر آرامش و امنيت مردم کشورشه و چه کسي نيست.چه کسي به فکر ميزه و چه کسي نيست . چه کسي ديکتاتوره و چه کسي نيست . من فکر مي کنم وقايع اخير با وجود تلخي زياد ولي حقايق خوبي را براي مردم آشکار کرد.
    پاسخ

    تا کوران حوادث نباشد، تا امتحانات الهي نباشد، مرد و نامرد مشخص نميشود! خدا هميشه در اين عصر فتنه خودش مارا هدايت کند، ان شاءالله
    + محمد 
    در بعضي از نظرها مي بينم افرادي مي گويند دولت داره حق مردم رو ضايع مي کنه و پولهاشون رو غارت مي کنه به عنوان يه فرد بي تعصب مي گويم که بايدهمه دولت هاي قبلي خودشون و خانوادشون دارايي و اموالشون و حسابهاي بانکي و .... را به مردم اعلام کنند و بگويند که از کجا آورده اند. اونوقت است که تازه مي تونيم در اين مورد قضاوت کنيم.خيلي سادست . من واقعا نمي فهمم و هضم اين موضوع برام مشکله که چرا به کسي که در روز 16 ساعت کار مي کنه و مو و ريشش تو اين راه سفيد شده و از شهردارى تا الان که رييس‌جمهوره، ريالى حقوق از تصدى اين پست‌ها نگرفته و به همان حقوق استادى دانشگاه کفايت کرده و زندگي ساده اي داره که حتي در خانه به جاي مبل به پشتي تکيه مي زنه(بابا الان ديگه افراد با درآمد کم هم مبل تو خونشون دارند) تهمت مي زنند. به همه مقدساتي که شما قبول داريد قسم که اين کار واقعا بي انصافي است.حالا اگر ايشون يه شبه صاحب برج و ويلاو خونه ميلياردي مي شد احتمال مي داديم ولي با اين شرايط دشمن خوني ايشون هم همچين فکري نمي کنه.در جمهورى اسلامى، رئيس جمهور در ابتداى مسئوليتش، بايد
    فهرست تمام اموال و داراييهايش رابه رئيس قوه ي قضائيه اعلام كند.
    دكتر احمدى نژاد هم از اين قاعده مستثنى نبود؛ خانه اى قديمى در بن بست ميدان
    هفتاد و دوم نارمك تهران، اتومبيل پژو 504 مدل 1973
    نكته ى جالب اين بود كه در ابتداى پذيرفتن مسئوليت شهردارى
    تهران هم دارايى هاى او همين اندازه بود.
    جالب تر اين كه هنوز هم بعد از گذشت چهار سال فهرست اموال و دارايى هاى دكتر
    همان است:
    خانه اى قديمى در بن بست 72 ميدان نارمك...
    پاسخ

    اه. يعني برا اينکه خونشون رشد کنه ور خونشون تا حالا بزرگراه نزدند؟ مجتمع تجاري چند طبقه نزدند؟ عجب آدميه :دي
    + محمد 
    گريز از قانون مي‌تواند كشور را به بن‌بست‌هاي جدي بكشاند !

    در ابتداي امر شايد باور اين موضوع مشكل باشد كه اين سخن از زبان جناب موسوي است. اما واقعيت اين است كه اين جمله و صدها جمله شبيه به اين از موضوعات اساسي در تبليغات آقاي موسوي بوده و چند هفته بيشتر از زمان ايراد آنها نمي گذرد

    اين نامزد دوره دهم انتخابات رياست جمهوري پس از آنكه به نتيجه انتخابات اعتراض كرده و بر اساس اصول مسلم! خود را پيروز مطلق انتخابات دانست، حتي حاضر نشد تا اندكي به مسير قانوني اعتماد كند و حتي اين مسير را براي مدت كوتاهي هم شده بپيمايد. او و حاميانش كه تقلب در انتخابات را امري قطعي و يقيني مي پندارند و در تمام بيانيه ها و اظهاراتشان اين اصل اساسي و اثبات نشده را مفروض قطعي دانسته و سپس بر پايه آن موضع مي گيرند، حتي گام كوچكي براي طي مسير قانوني براي اثبات اين اصل باصطلاح يقيني و قطعي بر نداشتند تا شايد كمي بتوانند التزام خود را به شعارهايشان نشان دهند.
    سؤال اساسي اين است كه چگونه و به اين سرعت مي توان دو چهره كاملاً متفاوت داشت و براي اين سرعت عمل بايد به آقاي موسوي تبريك گفت.
    حال كه با گذشت مدت كوتاهي و به همين راحتي تمام شعارها فراموش مي شود، شايد بهتر بتوان بعضي شخصيتها را از پس نقابهايي كه بر چهره دارند شناخت. بله شايد اين مهمترين دستاورد انتخابات 22 خرداد باشد؛ شناخت چهره ها از پس نقابها!
    به گوشه ديگري از اين اظهارات دقت كنيد: " هيچ‌كس نمي‌تواند به خاطر اينكه با يك قانون مخالف است، كل قانون را زير پا بگذارد. كساني كه معتقدند بايد نظارت به گونه‌اي ديگر باشد، فعاليت كنند و زمينه اصلاح را به وجود بياورند" !
    وااسفا از اين همه تناقض كه زبان در وصف آن قاصر است.!
    پاسخ

    وزارت کشور را قبول نداشتند، شوراي نگهبان را قبول نداشتند، رهبري را فريب خورده فرض کردند، قوه قضائيه را قبول نداشتند، ديگه اينها به حرف مجلس خبرگان رهبري هم نبودند! خب پس ديگه به چيه اين نظام اعتقاد دارند؟ مجلس خبرگان تنها برجع بالاتر از رهبري نظام است، که همه را به پيروي از ايشون بعد از نماز جمعه فرا خواند!
    + محمد 

    قصه ما و آب نبات ها

    روزگاري بود كه به هنگام ايجاد يك پست الكترونيكي در سرويس جي ميل شركت اينترنتي گوگل، براي انتخاب نام كشور، مجبور بوديم جايي به مانند لبنان را به عنوان كشورمان انتخاب كنيم، و دليل آن به رسميت شناخته نشدن كشور ايران توسط گوگل بود. گوگل، هنوز به وجود كشوري به نام ايران پي نبرده بود، يا بهتر است بگوييم دولت آمريكا، كشور ما را اصولا ناديده مي گرفت .
    روزگاريست بس طولاني، كه ايرانيان طومارهاي اينترنتي تهيه مي كنند، همايش هايي فرهنگي تاريخي برگزار مي كنند،
    نمايشگاه هاي نقشه و عكس برپا مي كنند، تا گوگل را متقاعد نمايند نام نامبارك ع.ر.ب.ي را از كنار اسم خيلج فارس در سرويس گوگل ارث حذف نمايد. اين اتفاق تاكنون رخ نداده .
    روزگاريست به هنگام مراجعه به بعضي سرويس هاي گوگل، نظير گوگل ارث، گوگل كروم، گوگل تاك، گوگل سرچ كد و گوگل دسك تاپ با پيغامي روبرو مي شويم با اين محتوا : اين سرويس در كشور شما غيرقابل دسترسي است (This product is not available in your country). گوگل در دنيايي كه شتابان به سوي متن باز حركت مي كند، كاربران ايراني را از ابزارهايي مفيد و كارآمد، اين چنين خسيسانه بي بهره مي كند.(گوگل كاربران ايراني را محروم مي كند، نه دولت ايران را، كه دولت اساسا نيازي به اين گونه ابزارها ندارد )
    روزگاريست كه ايرانيان، اگر به يكي از ويدئوهاي صفحه آغازين سايت يويتوب مراجعه كنند(منظور قبل فيلترينگ اين سايت است)، با پيغامي روبرو مي شوند با اين مضموم: اين ويدئو در كشور شما غيرقابل دسترسي است. يوتيوب سال هاست كه به شركت گوگل تعلق دارد .
    اما چند روزي است كه گوگل با ايرانيان مهربان شده. گوگل مهربان شده و سرويس گوگل ترنسليت را براي زبان فارسي عرضه كرده. اين سرويس براي ترجمه از فارسي به ديگر زبان ها و بلعكس مورد استفاده قرار مي گيرد. مهرباني ديگر گوگل، به روز كردن نقشه هاي ماهواره اي شهر تهران در سرويس گوگل مپ و گوگل ارث بوده است. نقشه هايي كه از چند سال پيش تا كنون، همچنان بدون تغيير مانده بودند. اين كار كه البته تدريجي خواهد بود، چند روزيست آغاز شده .
    در مقابل اين الطاف، ايرانيان نيز به هيجان آمده اند و مرتب از گوگل مي خواهند به ياد جانفشاني هاي آنها در كف خيابان هاي تهران، يك روز لوگوي صفحه اولش را به رنگ سبز درآورد .
    ¤¤¤
    روزگاري بود كه آمريكايي ها مي گفتند: «اينترنت حق نيست، بلكه امتيازي است كه به ديگران مي دهيم و هر وقت بخواهيم آن را مي گيريم.» (نماينده آمريكا در اجلاس جهاني جامعه اطلاعاتي )
    چند روزيست رسانه هاي آنها اينگونه مي گويند :
    «... امروزه اصلاح طلبان نياز مبرمي به شبكه اينترنت و ديگر وسائل ارتباط جمعي دارند ، بايد راه هاي دستيابي به اينترنت از راه دور را در اختيار گروه هاي اصلاح طلب قرار داد .
    بايد كمك هاي مالي فراواني در اختيار NGO ها قرارداده شود تا صداهاي بومي در راديو، وبلاگ ها، كليپ هاي ويديويي و ديگر توليدات رسانه اي در داخل كشور توليد شود. در همين زمينه بايد امكانات ماهواره اي، شبكه هاي تلويزيوني و دسترسي به اينترنت هر چه بيشتر در اختيار مخالفان قرار گيرد ...» ( وال استريت ژورنال )
    چند روزيست وزارت خارجه آمريكا نگران ارتباطات ايرانيان با يكديگر و جهانيان شده است. آنها، حتي نمي خواهند تعميرات برنامه ريزي شده سرويس توييتر، خللي در ارتباطات ايرانيان ايجاد كند :
    « روز دوشنبه يك كارمند ارشد وزارت خارجه آمريكا با ارسال ايميلي به مديران شبكه اجتماعي توئيتر خواهان به تعويق انداختن »تعميرات برنامه ريزي شد « اين پايگاه اينترنتي شد تا از اين طريق ايرانيان بتوانند بدون وقفه اطلاعات لازم درباره تظاهرات خياباني را بين خود و جهان خارج رد و بدل كنند.» (نيويورك تايمز )
    وزير خارجه آنها نيز اينگونه مي گويد :
    « ظاهراً توئيتر بسيار مهم است و در زماني كه منابع اطلاعاتي ديگري وجود ندارد اين شبكه نقش مهمي در حفظ خطوط ارتباطي بر عهده دارد و به افراد امكان مي دهد اطلاعات را مبادله كنند...اين حق اساسي مردم است كه بتوانند با هم ارتباط برقرار كنند» (لس آنجلس تايمز )
    ¤¤¤
    همين چند هفته پيش بود كه شبكه اجتماعي فيس بوك، يك نظرسنجي ميان كاربران خود برگزار كرد، كه آيا كاربران كشورهايي نظير ايران، از فعاليت هاي تجاري در اين شبكه منع شوند يا خير، كه با سه چهارم آرا تصويب شد .
    چند روز پيش، نسخه فارسي زبان اين سايت آغاز به كار كرد .
    ¤¤¤
    غول هاي دنيا، همه آب نبات به دست، صف كشيده اند و ما ايرانيان، چه زود فراموش مي كنيم آن همه نامهرباني هاي غول ها را

    پاسخ

    اين کامنت نبود حاجي خودش يک مطلب مفصل ايست. دستت درد نکنه :))
    + محمد 
    متن شكوائيه از دکتر احمدي‌نژاد

    باسلام و تحيات، احتراماً به استحضار مي‌رسد که شخصي به نام محمود در يک مناظره تلويزيوني، همه ما را پشت‌بند هم رديف کرده. نامبرده که ديکتاتور است، به ما تهمت زده و ما را تلويحاً متهم به دزدي کرده، اين در حالي است که در لغت، ميان دزدي، سرقت و اختلاس تفاوت‌هاي عديده‌اي وجود دارد و يک چيز ديگر؛

    اين شخص در آن مناظره متهم به بداخلاقي است. نامبرده بعد از بسم‌الله الرحمن الرحيم و دعاي فرج هرچي ناسزا بوده، بار ما کرده. اين ماجراجوي فريبکار خلافکار خرافاتي خيال‌پرداز در ادامه ناسزاهاي خود، همين‌طور فحش‌ بار ما کرده و خب؛ از آنجا که وي پنهان‌کار، خودمحور، سطحي‌نگر و قانون‌گريز است و در ضمن ديکتاتور هم هست، اين چيزها را به ما گفته و اگر مسلماني از اين غصه دق کند، بايد سريعاً وي را به بيمارستان منتقل کرد.

    جناب قاضي! در جمع ما هتک حرمت واقع‌شده‌ها از استوانه انقلاب تا مکعب مستطيل نظام و ذوزنقه متوازي‌الاضلاع وجود دارد و محمود اين همه را به هيچ گرفته و نامزد طرفدار ما را به چيز چيز انداخته، جنايتي بزرگ، بدعتي خطرناک و ضايعه‌اي بس اسف‌انگيزناک.

    جناب قاضي! ما مظلومان برخلاف ادعاي آقاي محمود، زندگي بسيار چيز و درآمد ناچيزي داريم. راننده‌هاي ما همگي ساده‌زيستند. سرايدار خانه ما ساده زندگي مي‌کند. خدمتکار منزل ما بسيار زندگي فقيرانه‌اي دارد. باور بفرماييد که در کاخ‌هاي اشرافي ما خبري از تجملات نيست. ما در زندگي پرزرق و برق‌مان اصلاً بريز و بپاش نداريم، آن وقت اين آقا محمود مردم‌فريب، جلوتر از ديکتاتورها، بداخلاقي‌ انتخاباتي کرده و هنگام صحبت‌هاي آقاي چيز، در حال تبسم ديده شده و اين برخلاف نص صريح قانون اساسي است.

    آقاي قاضي! آقاي محمود براي ما در دنيا آبرو نگذاشته. يا اين چيز، سفرهاي استاني، برداشته شهرستاني‌ها را پررو کرده. بعد گفته مدرک خانم آقاي چيز، قلابي است. بعد به کرباسچي گير داده و او را چيز کرده، آن هم همان کرباسچي كه در فيلم کروبي براي فقرا اشک ريخت و اين خود بيانگر ساده‌زيستي آقاي کرباسچي است.

    قاضي محترم! پسران ما اگرچه قبل از انقلاب، بچه‌سال بودند اما از همان زمان وضع‌شان خوب بود. ما حتي يکي از آقازاده‌هاي‌مان از قبل تولد، ميلياردر بود و اين هيچ ربطي به چيز ندارد. ماها کلاً جد اندر جد خرپول بوديم. هدايتي بايد پيش ما لنگ بيندازد. يا اين صفايي چيز. خب، فراهاني از نوادگان قائم‌مقام است و از همان زمان قاجار، وضعش توپ بوده و اصلاً به احمدي‌نژاد چه مربوط که ما از کجا اين همه چيز به دست آورده‌ايم؟!

    اي قاضي محترم! يا به پرونده ما رسيدگي مي‌کني يا از تو هم شکايت کنيم؟ ديگر حوصله‌ات را نداريم... آهان، اين آقاي محمود، مگر مارکوپولو است که اين همه سفر مي‌رود؟ يا به ما مي‌گويد که از بيت‌المال، سوءاستفاده کرده‌ايم. اين دروغ است. ما از بيت‌المال، استفاده شايد کرده باشيم اما خدا به سرشاهد است که سوءاستفاده نکرديم. استفاده که اشکالي ندارد.

    هي قاضي! تا چهارتا ليچار بارت نکرديم، احمدي‌نژاد را مي‌بري زندان و ‌الا هر چيزي ديدي از چشم خودت ديدي و خودت که زور ما را مي‌داني... فعلاً باي... راستي، مشکلي چيزي نداري که؟! ما در راه اسلام، پول‌هاي زيادي خرج کرده‌ايم. البته از بيت‌المال نبوده. ما کلاً خرمايه‌ايم. ملتفتي که؟ آهاي! گفته باشيم اگر بعد از اين شکايت کسي بازداشت شد يا مورد عنايت قرار گرفت، آن يک چيز ديگر است و ربطي به اين شکايت ندارد. گفته باشيم

    پاسخ

    اين الرجل؟
    سلام
    شما كه همه چيز را گفتيد ، ديگه گفتني نمانده . اما كو گوش شنوا
    راستي اين رفيق ما كجاست ؟!!! اين مطالب اخير را كه همش سوره نوشته بود . پس كو ش ...
    البته دست آ قاي سوره درد نكنه .
    به اميد موفقييت همه شما
    يا علي
    پاسخ

    عليک سلام/ اگر از اين نامرد روزگار هم شما خبري گرفتي به ما هم بگو، ما که دسترسي بهش نداريم. خدانگهدار
    + ف 
    جالبه که کساني که مي خواهند به نوعي امثال مارا محکوم کنند چند مفهوم- کلمه مشترک دارند : برو بيشتر مطالعه کن [ آنهم آدمهايي که تا بحال به اندازه انگشتان دست کتاب و مطلب نخوانده اند. حتي بيانيه هاي وزارت کشور و شورا را نخوانده مي گويند 3 ميليون تقلب شده صبر نمي کنند ببينند آخرش چي نوشته شده ]، از .... ( هرکسي که اسمش را ببريد ) چه مي داني ؟ - برو مثل عوام نباش - جا مانده اي - مدرکت مال ... جاست. يعني دقيقا نگاه نمي کنند ببينند طرف چي نوشته چي گفته هدفش چي بوده فقط دنبال بعضي چيزها مي گردند که بتوانند با آن محکومت کنند. ا
    گر عقيده داريد کارتان و راهي که امروز برگزيده ايد درست است ادامه بدهيد. و از هيچ کس نترسيد. فردا را خدا مي داند ولي امروز من مطمئنم راهم درست بوده. گاهي شک مي کنم آرزو مي کنم اينها اقلا يک دليلي ، حرف حسابي براي ارائه کردن داشته باشند که من بگويم تسليم! اشتباه کردم ولي ندارند. فقط حرف و حرف و حرف و هياهوي بسيار براي هيچ.
    موفق باشيد.
    پاسخ

    اي کاش ايميلي چيزي ميذاشتيد حالا اين اي کيو ها فکر ميکنند خودم اين پيام را نوشتم! اما بعد... بذاريد هر چي دري وري دلشون ميخواد بگند، من تقريباً ميدونم کجا شون سوخته :))
    + رويا 
    يکي گفت مغز اينها رو شستشو دادن، ديگري گفت شستشو ندادن يه کاراي ديگه توش کردن ! (توضيح نمي دم چه کارايي)
    من که مثل تو حيرت کردم . نظر تو چيه ؟ به سرت يه دستي بکش .
    پاسخ

    ايمان، قوچاني، رويا، خودش، وحيد همايون فر! بنده شيطان تو که خودت دچار مرض چند شخصيتي هستي! برو فراري از طن برو يک فکري به حال خودت بکن. ميگم سازمان منافقين خلق روانشناس نداره، خودت را بهش نشون بدي؟ اصلاً شما روان داريد يا روانتون زبيخ پاکه؟
       1   2      >