• وبلاگ : حيرتكده ي عقل
  • يادداشت : اکبر و قطار ؛ جلال و انگليس
  • نظرات : 5 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + قوچاني 
    به قول نيما، شاعر ملي و بزرگ ايران زمين، که دست بر قضا آل احمد هم از ارادتمندان او بود : برادر قطار مدت هاست که حرکت کرده، گويا سرکار جا مانده اي !
    البته آل احمد مرد بسيار شريفي بود نه موجودي که براي شماها
    ساخته اند. نگاهي به سفرنامه مکه او بينداز . حتما از کتابي که درباره صرع داشتن حضرت محمد ترجمه کرد اصلا چيزي نشنيدي . آره آره کار انگليس هاست . جدي نگير .
    ولي قطار حرکت کرده است .
    پاسخ

    از قطار شما همان بهتر که ما جابمانيم، اما واقعاً به شرافت جلال اعتقاد داري؟ به غرب زدگي يا در خيانت و خدمت روشنفکرانش چطور؟
    + وحيد همايون پور 
    چرا چهره ات رو مخفي کردي ؟ نکنه تو هم چماق بدستي ؟ شايدم سيب زميني گرفتي . نه ؟! تو اصلا خود سيب زميني هستي .
    پاسخ

    واي چه بگويم در مقابل اين منطق! منطق سيب زميني! درکتان بيشتر از اين نيست، عزيز برادر
    + ايمان 
    معلومه نه آويني رو مي شناسي نه آل احمد رو !
    از خودت و همپالکي هاي خودت بگي بهتره .
    براي ناداني چون تو بهشت هم جهنم است . (سروه مائده )
    پاسخ

    ادعا ندارم که جلال را خيلي خوب ميشناسم، ولي آويني را چرا ؛ بهتر از خيلي از شماها ميشناسمش، مدتي هم با ايشون محشور بوديم. آويني نه ضدانقلاب بود نه گريخته از وطن و نه حتي بي وتن. آويني يکي از فرزندان انقلاب امام خميني بود! مثل جلال از نقطه اي پايين شروع کرد وبه اوج معرفت رسيد.
    + سروناز ايراني 
    از فيلم اخراجي ها خيلي خوشت اومده، آره؟
    بهتر از اين نمي شد جبهه، شهدا، آزادگان و ايثارگران رو مسخره کرد. خدا رحمتت کنه شهيد آويني، سيد شهيدان اهل قلم، نيستي که ببيني از نثرت چه سوء استفاده هايي مي کنند.
    خدا بيامرزدت شهيد رجايي، نيستي که ببيني چطور اسمت رو بي عزت کردند.
    پاسخ

    قبلا يک نقدي به فيلم اخراجي ها زديم نخونديش؟ پوستر را هم خوب نگاه ميکردي ميگرفتي چه شده!
    + سروناز ايراني 
    سلام. خسته نباشي برادر. با خوندن مطلبت به اين نتيجه رسيدم شما مدرکت رو از همونجايي گرفتي که برادر کردان گرفت. ستون رو با "ط" نمي نويسن آخه. در مورد آقاي هاشمي کارنامهء ايشون معلومه، لازم نيست شما در موردش صحبت کني. آقاي احمدي نژاد هم اگر فکر ميکردند ايشون دچار انحراف اقتصادي هستند چرا از سال 84 تا 88 هيچ کاري انجام ندادند و ناگهان در يک مناظرهء تلويزيوني براي عوام فريبي نطقشون باز شده، شما دقيقاً دچار سندرم قطار ايراني هستيد اونم قطاري که بارش سيب زميني است. برو خوش باش.
    پاسخ

    البته از سرکار گذاشتن خودم به وجد اومدم! نشون ميده که حسابي از متون مذبور بخاطر حمله به مريم رجوي داغ کرديد! نوش جونتون. ضمناً فرانسوي ها يک مثلي دارن که ميگه، وقتي کسي ماه را با انگشتانش نشان ميدهد؛ تنها ابلهان به نوک انگشتانش نگاه ميکنند!
    + فكر كن 

    تاريخ درباره شما چگونه قضاوت خواهد كرد؟

    خامنه اي را خداي خود خوانديد و خداي خامنه اي را انكار

    به خاطر مشتي اسكناس رايج مملكت

    چقدر؟ بگو قيمتت چقدر است؟

    پاسخ

    بهاي ما بهشت است و خود را به چيزي جز بهشت نميفروشيم!
    + علي 
    واقعا هم اسم اين وبلاگ برازنده محتوياتشه، عقل حيرت ميکند از انديشه هايت!
    پاسخ

    كدامين عقل! عقل معاد يا معاش؟

    سلام

    از وبلاگ جناب نمك افتادم توي وبلاگ شما...هنوز مطالبتون رو نخوندم اما اين لوگوي سر در وبلاكتون بي نظيره...شايد چون گوينده اون جمله انسان بي نظيري بوده.موفق باشيد

    پاسخ

    چاه درومديد افتاديد تو چاله :))
    + صدرا 
    آيت الله خامنه‌اي در واكنش به پيام محبت‌آميز امام خميني ، با صدور پيامي اظهار داشتند:

    بسم الله الرحمن الرحيم
    بعد از چهار روز كه از اين حادثه بر من مي‌گذرد به فضل الهي و به كمك و تلاش بيدريغ كاركنان عزيز اين بيمارستان خودم را در وضع بسيار مناسب و خوبي مي‌بينم . هر وقت به ياد اين مي‌افتم كه اين حادثه موجب شده امام عظيم الشأن ما اظهار لطف كنند و در پيامشان اظهار دلسوزي بكنند و ملت بزرگ و قهرمان ما دست به دعا بردارد و دعا كنند ، در خودم احساس شرمندگي مي‌كنم . در راه انجام وظيفه اينگونه حوادث ، حوادثي نيست كه اينهمه لطف و محبت و بزرگواري را چه از سوي امام ، چه از سوي امت و همچنين از سوي كاركنان ، كارمندان اين واحدهاي پزشكي كه واقعا شب و روزشان را در اين كار گذاشته‌اند ، اين همه اظهار شد ... من بدين وسيله از همين جا عرض سلام و ارادت بي‌پايان خودم را خدمت امام امت مي‌كنم و به ايشان عرض مي‌كنم كه در مقابل حوادث اين چنين ما هيچ انتظار نداريم و توقعي نداريم كه كمترين رنجشي به خاطر ايشان بنشيند . ما معتقديم كه :
    "سرخم مي به سلامت ، شكند اگر سبويي ... "
    پاسخ

    دستتون درد نکنه/ خيلي طولانيه بازم ميخونمش
    + صدرا 
    اينان با سوء‌ قصد به شما عواطف ميليونها انسان متعهد را در سراسر كشور بلكه جهان جريحه‌دار نمودند. اينان آنقدر از بينش سياسي بي نصيبند كه بي درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پيشگاه ملت به اين جنايات دست زدند ، و به كسي سوء قصد كردند كه آواي دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمين جهان طنين‌انداز است . اينان در اين عمل غيرانساني به جاي برانگيختن و رعب ، عزم ميليونها مسلمان را مصمم‌تر و صفوف آنان را فشرده‌تر نمودند . آيا با اين اعمال وحشيانه و جرايم ناشيانه وقت آن نرسيده است كه جوانان عزيز خود را فداي اميان جنايتكاران نكنند و آنان را از شركت در جنايات آنان برحذر دارند ؟ آيا نمي‌دانند كه دست زدن به اين جنايات ، جوانان آنان را به تباهي كشيده و جان آنان به دنبال خودخواهي مشتي تبهكار از دست مي‌رود ؟ ما در پيشگاه خداوند متعال و ولي بر حق او حضرت بقيةالله – ارواحنا فداه – افتخار مي‌كنيم به سربازاني در جبهه و در پشت جبهه كه شبها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالي به سر مي‌برند .
    من به شما خامنه‌اي عزيز ، تبريك مي‌گويم كه در جبهه‌هاي نبرد با لباس سربازي و در پشت جبهه با لباس روحاني به اين ملت مظلوم خدمت نموده ، و از خداوند تعالي سلامت شما را براي ادامه خدمت به اسلام و مسلمين خواستارم .

    والسلام عليكم و رحمة الله بركاته .

    روح‌الله الموسوي الخميني
    + صدرا 

    پيام امام خميني(ره) پس از ترور نافرجام آيت الله خامنه اي

    بسم الله الرحمن الرحيم
    جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج سيد علي خامنه‌اي – دامت افاضاته.

    خداوند متعال را شكر كه دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است ، و خداوند را شكر كه از ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي هر نقشه كه كشيدند و هر توطئه كه چيدند و هر سخنراني كه كردند ملت فداكار را منسجم‌تر و پيوندها را مستحكم‌تر نمود و مصداق « لازال يؤيد هذا الدين بالرجل الفاجر » تحقق پيدا كرد . اينان هر جا سخن گفتند خود را رسواتر كردند و هرچه مقاله نوشتند ملت را بيدارتر نمودند و هر چه شخصيتها را ترور نمودند قدرت مقاومت را در صفوف فشرده ملت بالاتر بردند .
    اكنون دشمنان انقلاب با سوء قصد به شما كه از سلاله رسول اكرم و خاندان حسين بن علي هستيد و جرمي جز خدمت به اسلام و كشور اسلامي نداريد و سربازي فداكار در جبهه جنگ و معلمي آموزنده در محراب و خطيبي توانا در جمعه و جماعات و راهنمايي دلسوز در صحنه انقلاب مي‌باشيد ، ميزان تفكر سياسي خود و طرفداري از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند .

    چه انتظار عجيبي... تو بين منتظران هم ،‏عزيز من ... چه غريبي!

    عجيب تر كه آسان ... نبودنت شده عادت ....

    چه بي خيال نشستيم ...

    نه كوششي .... نه وفايي !

    فقط نشسته و گفتيم ،‏

    خدا كند كه بيايي.....

    سلام برادر!

    اين روزا تنها چيزي كه براي خيلي از ما اهميت مداره و زود به زود يادمون ميره .... آقامونه و غم سنگيني كه روي دلش داره !

    نمي دونم درباره ي بعضي ادمها ..... كه البته از واژه ي آدم بايد براشون با تآمل استفاده كرد ،‏چي ميشه گفت و چه ميشه كرد !

    اونايي كه جانمازاشون بي رنگ شده ، از بس پيش اين و اون اب كشيدن و ..... تسبيح هاشون هم دونه دونه شده انقدر گردوندن ولي ... متاسفانه مسلموني رو هم يادشون رفته انگار!

    انشاالله خدا خودش همه ي ما رو هدايت كنه و هر كي گمراه شده رو هم !

    راستي تو ماه رجب و شعبان و بعدشم تو مهموني .... با زبون روزه ، مخصوصا وقت افطار ... ياد ما هم باشين .

    اللهم عجل لوليك الفرج و ارزقنا شهاده في سبيلك

    ياعلي و التماس دعا

    پاسخ

    من خودم محتاج ترم به دعا برادر! انشاءالله خدا خودش در عصر فتنه به ما بصيرت دهد/ ياحق
     <      1   2