سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/10/26
9:4 عصر

موشک های فلسطینی با تی ان تی های اسرائیلی !

به قلم: شاهد در دسته غزه، صهیونیزم، امام حسین (ع)، کربلا، حماس، احمدی نژاد

 

امروز بعد از چند تا امتحان یه کم وقت کردم به اینترنت سرکی بکشم.

هنوز غزه برام اولویت اوله. ای کاش درس و امتحان نبود تا هر روز برای غزه پست می گذاشتم. آخه ایها الناس تعداد شهدا از 1066 نفر گذشت. کجای دنیا اینقدر ظلم یه جا اتفاق می افته.

 شنیدم بعضی ها بدون فکر می گن : « نگید غزه کربلاست. این کربلایی که شما می گید امام حسینش کو؟ » به این دوستان که حب اهل بیت علیهم السلام و سید الشهدا (ع) رو دارن عرض می کنم که دوست عزیز:

این درست است که نمی شود برای امروز غزه امام حسینی (ع) پیدا کرد. و این قطعا درست است که جنایاتی که امروز در غزه اتفاق می افتد به هیچ وجه به پای مصائبی که در کربلا و بعد از آن بر اهل بیت - که بهترین خلق روزگار بودند- گذشت نمی رسد.

اما یه سوال: شما این همه توی عزاداری گفتی: «کل یوم عاشورا و کل ارض کرب و بلا» تا حالا به معنیش فکر کردی؟ تا حالا فکر کردی اگر قرار باشه برای هر روز عاشورا و هر زمین کربلا باشه، پس حسین (ع) هر کدوم از این روزها کیه؟ چطوری می خوای انسان های معمولی رو با امام مقایسه کنی؟ آیا در عصر حاضر -به جز حضرت صاحب الامر (عج)- کسی شرافت اینو داره که بخوای جای امام حسین (ع) بنشونی؟

اون چه که مهمه و در معنی این جمله یافت میشه اینه که حسین (ع) نماد حق است و یزید نماد باطل. و نبرد حق و باطل همیشه -تا ظهور یار- در جریان است. پس هر روز عاشوراست و هر جایی که حقی با باطلی در جنگ است آنجا کربلاست. و حسینیان هستند که با یزدیان در جنگ اند. موضوع خیلی ساده ست. و به همین معنا هم بود که در فرهنگ دفاع مقدس از جبهه های نبرد حق علیه باطل تعبیر به کربلای جهه ها میشد نه چیز دگری. امیدوارم تو این فرصت کمی که دارم مطلب رو به اندازه کافی رسونده باشم.

 با این اوصاف صرف نظر از ظلمی که امروز بر مردم غزه تحمیل می شه من امروز با قاطعیت و کاملا مطمئنم که پیروزی مقاومت نزدیکه. اگر اخبار رو دنبال کنید متوجه میشید که هر روز ابعاد جدیدی از شکست صهیونیست ها منتشر میشه و به وضوح می بینیم که ماجرای جنگ 33 روزه در حال تکراره. و آنچه که کارشناسان به اون معتقدند اینه که اگر در همین شرایط جنگ تموم بشه قطعا حماس پیروز میدان خواهد بود. اگر وقت شد ان شاءالله در آینده در مورد این تحلیل و چرایی های اون بیشتر توضیح خواهم داد.

 

اما یه مطلب جالب:

امروز سایت ها عکس هایی از طرز ساخت موشک های حماس منتشر کردند. جدای از اینکه این مبارزان راه حق به چه سادگی این موشک ها رو تولید می کنند نکته ی جالبی که توی یکی دو تا از عکس ها دیده میشه اینه که تی ان تی مورد استفاده در این موشک ها ساخت اسرائیله! به نوشته های روی گونی های این مواد دقت کنید. به زبان عبری نوشته شده. و این یعنی این که حماس با مواد خود اسرائیلی ها به جنگ شون میره و این همه تلفات و خسارت ازشون می گیره! احسنت بر غیور مردان فلسطینی. این عکس ها رو از اینجا می تونید ببینید.

 

ساخت موشک های حماس با مواد اسرائیلی!

 

پی نوشت:

1- برای پیروزی هرچه سریعتر مقاومت و نابودی کامل اسرائیل دعا کنید.

2- پیام امروز دکتر احمدی نژاد به پادشاه خائن عربستان رو حتما بخونید، باعثه افتخاره. اینجا بخونید.

3- انگار بعد از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران بعضی از سران کشور های عربی یه تکونی به خودشون داده اند. اینجا و اینجا رو ببینید.