• وبلاگ : حيرتكده ي عقل
  • يادداشت : حاشيه هاي سالگرد شهيد عماد مغنيه
  • نظرات : 4 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عدالت طلبان شهرك قائم 
    حضرت آيت الله شاهرودي

    احتراما,از محضر شما سئوال مينمايم اگر مبحث عدالت را از اسلام برداريم چه خواهد ماند زماني که بسياري از علما و خصوصا مقام معظم رهبري بسياري از اصول دين را جهت ايجاد و اجراي عدالت در جامعه ميدانند.
    جنابعالي در بدو قبول مسئوليت قضاي کشور اشاره نموديد که آنچه تحويل گرفته ايد مخروبه اي است ( که واقعيتي انکار ناپذير بود) حال آنچه که ذهن هر مسلمان متعهد به نظام و اسلام را مشغول ميکند اينکه جنابعالي پس از گذشت اين سالها با اين ويرانه چه کرديد ؟
    بطور مثال حدود سه سال از شکايت تعدادي از ساکنين شهرک قائم از آقاي سرتيپ عبدالله امامي ( از عوامل نفوذي در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش ) و تعدادي از همپالگي هاي ايشان ميگذرد و پروند اي با شماره کلاسه
    84/1381-85-164 در شعبه 8 بازپرسي دادسراي کارمندان دولت برياست آقاي دهقان تشکيل گرديده است .متاسفانه بعد از گذشت اين مدت طولاني و نظر باينکه دو تن از کارشناسان منتخب دادسرا نتايج بررسي هاي خود را به بازپرس مربوطه تقديم نموده اند و کارشناس سوم نيز در گزارشي اعلام داشته است که متهمين حاضر به همکاري و در اختيار گذاردن مدارک نيستند, چگونه است که آقاي دهقان اقدامي انجام نداده و نتيجه را اعلام نمي نمايد.
    جناب آقاي شاهرودي
    اين پرونده علاوه بر طرح خيانت در امانت متهمين داراي بعد ديگري نيز ميباشد که مطمئنا از بحث نخست زشت تر و قابل پيگيري تر ميباشد و آنهم تهمت موافقت مقام معظم رهبري با اين خائنان ميباشد .در بخشي از پرونده نشان داده شده است که تعدادي از متهمين پرونده با ايجاد بينادي جعلي بنام بنياد تعاون ارتش شماره 4 و ادعاي دروغين داشتن امريه و موافقت مقام معظم رهبري دست به سو’ استفاده هاي مالي هنگفتي نموده اند که مدارک بخشي از آنها موجود است .
    جناب آقاي شاهرودي
    متهمين در طول اين مدت توانسته اند با تهديد تعدادي را از شکايت خود منصرف نمايند و بقيه نيز از طولاني شدن زمان , نسبت به وجود عدل در جمهوري اسلامي نا اميد شده اند.
    خواهشمنديم دستور بررسي صادر و نتيجه را اعلام نمايند.
    پاسخ

    آقا من شاهدم؛ نه شاهرودي! شما چرا اين نامه رو به دفتر ايشون ارسال نمي کنيد. يا اينکه چرا اين گزارش رو به نهادهاي امنيتي ارائه نمي ديد؟ فکر نمي کنم از اين راه به نتيجه برسيد