• وبلاگ : حيرتكده ي عقل
  • يادداشت : چموشي هاي يك دانشگاه
  • نظرات : 3 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + عدالت خواه 
    من بعد از 45 سال که از عمرم ميگذرد تازه فهميده ام که عدالت يعني آنچه من ميکنم و هرکاري که من ميکنم يعني عين عدالت .ممکن است سئوال کنيد اين را از کجا آورده ام و چگونه به اين حقيقت دست يافته ام. جواب اين است که خيلي از آنها که ادعاي عدالت طلبي و تبليغ عدالت در جامعه ميکنند وقتي که عدالت به حساب کشي از خودشان ميرسد بانگ و فرياد برآرند که مسلماني نيست.نمونه بارز آن را ميتوانيد در شهرکي که مدتهاست عده اي در آن وا عدالتا سر داده اند يعني شهرک قائم جست و جو کنيد که در نهايت متوسل به ارسال نامه سرگشاده به مقام معظم رهبري شده اند , حالا چرا نامه سرگشاده خودتان حدس بزنيد!
    عده اي سود جوي نفوذي در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش با ايجاد بنياد تعاون ارتش شماره 4 سالهاست که خون مردم را ميمکند و زندگي را بر تعداد زيادي خانوار سياه کرده اند. اينان براي سرپوش گذاردن بر خيانت هاي خود ادعا ميکنند که موافقت و امريه رهبري را دارا ميباشند ( بزرگترين جرم در نظام اسلامي که ادعا کنيم ولي امر زمانمان در دزدي هاي ما نظارت دارد!!!) در همين شهرک تعدادي از روحانيون طراز اول مملکت زندگي ميکنند که زمينهاي آن متعلق به تعدادي مستضعف است که توسط همين آقايان حفاظت اطلاعاتي در اختيار آنها قرار داده شده است. حالا سالهاست که مردم فرياد ميزنند يک نفر عدالت را به اين شهرک بياورد اما حضور همين مسئولين بلند پايه که در زمينهاي مستضعفين مستقر شده اند باعث گرديده است تا عدالت لگدکوب شود.حالا شما هي بنويس عدالت و باز آقايان در بالاي منابر بگويند عدالت .داستان ما داستان آن منبري است که در بالاي منبر ميگفت اگر دو تا فرش داريد يکي را به همسايه فقيرتان بدهيد .وقتي از منبر آمد خانه ديد يکي از فرشها نيست .از زنش سئوال کرد فرش ديگر کو . زن در جواب گفت خودت گفتي اگر دو تا فرش داري يکي را به همسايه بده من هم همين کار را کردم . منبري با عصبانيت گفت اي زن نادان من اين را براي ديگران گفتم نه براي خودمان.
    حالا شما حکايت مفصل بخوان از اين مجمل.
    خوب است شما هم از شهرک قائم واقع در تهران اقدسيه چهار راه ميني سيتي و خصوصا کوي کوثر آن ديدار کنيد تا حقيقت گفتار ما بر شما روشن شود.
    ما که براي درد دل سرمون را همچون مولايمان توي چاه ميکنيم تا زمان مقرر سرمان را زير آب کنند!!؟؟
    + نامه به محضر مقام معظم رهبري 

    با سلام خدمت مقام معظم رهبري
    احتراما, مکررا در گفتار حضرت امام راحل (رضوان الله تعالي عليه) و حضرتعالي شنيده ايم که امر به مبارزه با فساد نموده ايد .بر ما پوشيده نيست که بزرگترين خطر براي نظام اسلامي ما همين نکته است . اين دشمن نياز به سلاح و مهمات جنگي ندارد بلکه همچون سلول سرطاني بي سر و صدا ريشه هاي مملکت را مي خشکاند.
    ما بعنوان يک تکليف شرعي فساد موجود در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش را از طريق دواير قضائي و رسمي پيگيري نموديم , با اين اميد که به وظيفه خطير خود در ارتباط با حفظ نظام عمل نموده باشيم , ليکن بدليل عدم دستيابي به نتيجه اي ملموس’ اجبارا موضوع را از طريق سايتهاي خبري و وبلاگها دنبال مينمائيم تا مگر مسئولي با مسئوليت! بيابيم که پيگير موضوع شود .
    مقام والاي ولايت

    ما سربازان گمنام شما در شهرکي بنام قائم واقع در شمال شرق تهران و در کنار شهرک شهيد محلاتي زندگي ميکنيم که سالهاست زير سيطره تعدادي از افسران ارشد سازمان مذکور همچون زندانيان در بندي هستيم که هيچ سلطه اي بر مال و سرنوشت خود نداشته و نداريم.
    اين گروه با ايجاد بنيادي جعلي بنام بنياد تعاون ارتش شماره 4 ( بتاجا 4) و تهمت به شخص حضرتعالي مبني بر داشتن موافقت و امريه شما دست به فساد مالي چند ده ميليارد توماني از سازمانها و ادارات و غيره زده اند که از اينجهت لطمات شديدي به آبروي ولي امر مسلمين وارد ساخته اند.
    در اساسنامه اين بنياد بشماره 9632 مورخ 19/5/75 به کررات از مقام ولايت نامبرده شده است در حالي که آنها هرگز به شماره امريه اي که از سوي شما صادر شده باشد اشاره اي ننموده اند.
    سالهاست شکايت ما در شعبه 8 بازپرسي دادسراي کارمندان دولت به شماره کلاسه84/1381-85/164 بدون هرگونه اقدامي مسکوت مانده است .

    با توجه به اطلاع مقامات کشوري و لشگري ازاين ماجرا و عدم اقدام لازم از سوي آنان که طبيعتا بايستي بيش از ما از به خطر افتادن آبروي ولي امر مسلمين متاثر و حساس باشند ,از محضر حضرتعالي عاجزانه تقاضا منديم دستور عاجل جهت رسيدگي صادر فرمائيد

    با آرزوي طول عمر با عزت و سلامتي براي حضرتعالي
    تعدادي از سربازان گمنام ولايت

    + ساكنين شهرك قائم 

    برادراني که براي حق مبارزه ميکنيد سلام

    من به نمايندگي از تعدادي از ساکنين شهرک قائم ميخواهم بشما تبريک بگويم که جرات کرده ايد و اين گروه زور گو را رسوا ميکنيد. راستش ما از انتقام اينها ميترسيم چون هنوز مشغول خدمت هستيم اما براي شما دعا ميکنيم.مواظب خودتان باشيد چون اينها خيلي خبيث هستند و هر کاري از اينها بر ميايد.امکانات سازمان را هم در اختيار اين کارهاي فساد انگير گذاشته اند و همه چيز را در شهرک کنترل ميکنند.
    خدا يارتان

    سلام گله

    وبت جالب بود

    منم موافقم

    امام سفارش کرده بودند که نگذاريد انقلاب به دست نامحرمان بيفتد.
    به نظر شما در ورود و پرو بال گرفتن اين نامحرمان مقصر کيست.
    اين گردن کلفتي ها بايد يک روز تمام شود.
    و تمام مي شود.

    سلام

    البته كامنت قبلي من باعث نشه، زحمات دولت نهم ناديده گرفته بشه ها.

    ما كلا براي موفقيت روز افزون، دكتر احمدي نژاد دعا مي كنيم.

    خدا حفظش كنه و راهش را پر رهرو.

    پاسخ

    سلام. حتما همين طوره. ما هم خداي نكرده همچين فكري نكرديم! تقصير من بود كه كامنت نسبتا طنز شما رو جدي جواب دادم. لازمه كه معذرت خواهي كنم./موفق باشيد
    + زجر كشيده هاي شهرك قائم 

    شاهد گل سلام مجدد

    ما همه در انتظار رويت خورشيديم اما تكليف هم داريم كه ساكت ننشينيم.ظهور يار بستر سازي مناسب ميخواهد كه مهم ترين آن مبارزه با فساد در هر رده و سطحي است كه بعنوان وظيفه اي بگردن همه ماست . من مجددا از لطف تو برادر خوب متشكرم

    خداوند همه ياران حقيقي امام زمان را از گزند بدخواهان حفظ كند

    پاسخ

    سلام. حتما همين طوره. انتظار فرج به معني گوشه نشيني و دست روي دست گذاشتن نيست. اما خب شناخت درست وظيفه هم مهمه. اي كاش يك آدرس ايميل از خود مي گذاشتيد تا اين مورد كمي صحبت كنيم. اميدوارم هميشه موفق باشيد.

    اين آقاي محمدي چه كامنت جالبي گذاشته!

    چه حوصله اي دارن مردم

    پاسخ

    خدا خيرش بده. به نظرم اين كه وظيفه ي خودش رو شناخته و براش وقت ميذاره ارزش داره.
    + يك سئوال از مسئولين مملكت 

    با سلام خدمت آقايان

    رياست محترم جمهوري

    رياست محترم قوه قضائيه

    رياست محترم بازرسي کل کشور

    دادستان محترم کل کشور

    دادستان محترم انقلاب تهران

    رياست محترم بازرسي ويژه رهبري

    رياست محترم دفتر نظامي کل قوا

    رياست محترم دادسراي نيروهاي مسلح

    جناب آقاي دکتر فيروزآبادي

    نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي

    دفتر مقام معظم رهبري

    وزير محترم اطلاعات

    رياست محترم سازمان حفاظت اطلاعات ارتش

    رياست دادسراي کارمندان دولت

    و......

    با عرض سلام

    چگونه است که تمامي شما بزرگان در حرف و شعار , حراست از جايگاه مقام ولايت و رهبري را از وظايف اصلي خود بر ميشماريد و در برخورد با ايشان چنان خود را واله و شيدا نشان ميدهيد که تصور ميرود حاضريد جانتان را براي حفظ شان ايشان فدا نمائيد اما تمامي شما عزيزان مدارک خيانت عده اي سود جو در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش را که با ايجاد بنيادي جعلي بنام ((( بنياد تعاون ارتش شماره 4 ))) تحت شماره 9632 در تاريخ 19/5/76 جهت سودجوئي هاي ميلياردي را در اختيار داريد و از تهمت اين گروه به ولي امر مسلمين مبني بر دادن امريه و موافقت به اين گروه که توهين بزرگي به مقام عظماي ولايت ميباشد مطلع ميباشيد, اما هيچکدام از شما بزرگواران حاضر نيستيد در دفاع از آبروي ولي امرتان اقدامي شايسته انجام دهيد.

    آيا آبروي رهبر انقلاب به اندازه يک مهر اداره اي دولتي ارزش ندارد که اگر کسي اين را جعل کند همه سربازان گمنام و صاحب نام احساس مسئوليت کرده و فرد خاطي را دستگير کرده به مجازات ميرسانند , اما در مورد کساني با جعل امريه و موافقت مقام معظم رهبري با آبروي ايشان معامله نموده اند سکوت اختيار ميشود.

    رهبر بزرگوار
    ما تعدادي از سربازان بي ادعاي شما تا رسوا کردن اين گروه افسار بريده که متاسفانه در حساس ترين سازمان نظامي لانه نموده اند از پاي نخواهيم نشست و با همه تهديدات اين گروه تا به آخر ايستاده ايم .

    سربازان گمنام رهبري در شهرک قائم

    سلام

    يا حسين (ع)

    موفق باشيد

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام. يا زهرا(س)/پيروز باشيد
    سلام
    ممنون
    اين کامنت آقاي محمدي من رو کشت
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام. آمبولانس خبر كنم؟ :دي/پاينده باشيد.

    http://ghalampress.ir/View.aspx?ID=871218054

    مطلبتان در اين قسمت لينك شد

    سرويس مجازي پايگاه قلم پرس

    پاسخ

    ممنون.
    + محمدي 
    مخالفان دولت از پيشرفت کشور ناراحتند
    حمله به احمدي‌نژاد به جرم ارائه آمار پيشرفت‌هاي صنعتي کشور

    گروه اقتصادي- ارائه آمار از پيشرفت‌هاي کشور در حوزه صنعت در آخرين گفتگوي تلويزيوني رئيس‌جمهور، با واکنش وزير صنايع و معادن دولت قبل مواجه شد و اسحاق جهانگيري در اظهارنظري متناقض، از سويي در اين آمارها تشکيک و به رئيس‌جمهور توصيه کرد آمارهاي واقعي بدهد و از سوي ديگر تأکيد کرد که اين آمارها محصول سرمايه‌گذاري هاي صنعتي در سال‌هاي قبل از دولت نهم است.
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=25463
    اين واکنش شتابزده در حالي مطرح شد که احمدي‌نژاد در گفتگوي تلويزيوني خود با مردم تنها به ارائه آمارهاي مقايسه‌اي پرداخته بود و در حالي که رئيس دولت سازندگي با گذشت بيش از 11 سال از پايان عمر دولت خود هنوز دستاوردهاي بزرگي مانند ماهواره اميد را به نام خود سند مي‌زند، و يا سيد محمدخاتمي که با وجود تعطيلي فعاليت‌هاي هسته‌اي در دولت وي، افتخار انرژي هسته‌اي را متعلق به دولت خود مي‌داند، مشخص نيست چرا رئيس دولت نهم حق ندارد حتي آماري مقايسه‌اي از فعاليت‌هاي دولت خود بيان کند.

    برابر آمارهاي رسمي و تأييد شده، جهش منفي در دولت نهم، به دليل افزايش سرمايه‌گذاري قابل توجه بوده است، به‌طوري که رشد ظرفيت‌سازي در طول دولت نهم نسبت به سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در بخش آلومينيم، مس، صادرات صنعتي و خودرو به ترتيب 9،5؛ 4؛ 6 و 5 برابر بوده است.



    همچنين توليد محصولات منتخب نيز از رشد ظرفيت سازي قابل ملاحظه‌اي در طول دولت نهم نسبت به سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب برخوردار بوده است. به‌طوري که در بخش سيمان و فولاد به ترتيب 8،5 و 7 برابر رشد اشته است.



    در بخش سيمان، ظرفيت‌سازي در دولت نهم با ساخت کارخانه‌هاي سيمان در مناطق محروم به منظور ايجاد اشتغال و توسعه صنعتي رشد فزاينده‌اي داشته است. به‌طوري که در 8 ساله دولت هاشمي رفسنجاني متوسط رشد سالانه توليد سيمان 900هزارتن در 8 ساله دولت خاتمي متوسط رشد سالانه، 1،25 ميليون تن و در 3 ساله احمدي‌نژاد اين متوسط، سالانه 8،5 ميليون تن بوده است.

    همچنين کک و ذغال سنگ در سال 87 نسبت به سال 84 از رشد ظرفيت 44 و 102 درصد برخوردار بوده است.
    پاسخ

    سلام. از اطلاع رساني شما خيلي ممنونم. پيداست كه دغدغه ي حمايت از دولت خدمتگزار را داريد. خدا به شما توفيق دهد انشاءلله. اما يه پيشنهاد دارم. اگه بتونيد وبلاگي راه بندازيد و به همين صورت ادامه بديد به نظرم كار موثرتريه. بازم ممنون و موفق باشيد.
    + محمدي 

    برابر آمارهاي رسمي و تأييد شده، جهش منفي در دولت نهم، به دليل افزايش سرمايه‌گذاري قابل توجه بوده است، به‌طوري که رشد ظرفيت‌سازي در طول دولت نهم نسبت به سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در بخش آلومينيم، مس، صادرات صنعتي و خودرو به ترتيب 9،5؛ 4؛ 6 و 5 برابر بوده است.

    همچنين توليد محصولات منتخب نيز از رشد ظرفيت سازي قابل ملاحظه‌اي در طول دولت نهم نسبت به سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب برخوردار بوده است. به‌طوري که در بخش سيمان و فولاد به ترتيب 8،5 و 7 برابر رشد اشته است.

    در بخش سيمان، ظرفيت‌سازي در دولت نهم با ساخت کارخانه‌هاي سيمان در مناطق محروم به منظور ايجاد اشتغال و توسعه صنعتي رشد فزاينده‌اي داشته است. به‌طوري که در 8 ساله دولت هاشمي رفسنجاني متوسط رشد سالانه توليد سيمان 900هزارتن در 8 ساله دولت خاتمي متوسط رشد سالانه، 1،25 ميليون تن و در 3 ساله احمدي‌نژاد اين متوسط، سالانه 8،5 ميليون تن بوده است.

    همچنين کک و ذغال سنگ در سال 87 نسبت به سال 84 از رشد ظرفيت 44 و 102 درصد برخوردار بوده است.

    + زجر كشيده هاي قائم 

    برادر گرامي جناب شاهد سلام

    آغاز امامت ولي عصر آقا امام زمان ( عج) را بشما و همه عاشقان صادق آن حضرت تبريك عرض مينماييم

    از اينكه ما را هنوز تحمل ميكنيد و از غيبت كوتاه ما نگران شديدممنونم . انشاء الله آنقدر مينويسيم تا راه فساد را ببنديم .از كمك شما و ديگر عزيزاني كه مطالب ما را سانسور نمي كنند ممنون متشكريم.

    پاسخ

    سلام. ايام ولايت بر شما هم مبارك باد. ان شالله با ظهور خود حضرت ريشه ي همه ظلم ها و بي عدالتي ها كنده بشود.
       1   2      >