سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/10/11
11:7 عصر

غیرت فرزندان روح الله

به قلم: شاهد در دسته

این روز ها در کشور ما غوغایی برپاست؛ البته در میان عاشقان ولایت.
ماجرای فجایع مصیبت بار غزه همه ابعاد درد آور و آزار دهنده اش بعدی هم دارد که موجب دلگرمی و مسرت است. فرزندان خلف و غیور حضرت روح اله و سید القائد امام خامنه ای در این ایام به خوبی ثابت کرده اند که در راه دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب و اطاعت از اوامر ولایت از هیچ تلاش و ایثاری فروگذار نیستند. این دانشجویان که در ایام امتحانات از درس و امتحان و زندگیدر کنار شومینه ها گذشته و شب را در فرودگاه مهرآباد یا در مقابل دفتر حافظ منافع مصر خائن می گذرانند، اگر معبر باز شود در بذل جان به اذن رهبر لحظه ای دریغ نخواهند کرد.
دلیر مردان و شیر زنانی که از زمان دریافت پیام تاریخی پیر انقلاب برای ادای وظیفه سر از پا نمی شناسند و سرما و مشکلات معیشتی را به جان و دل خریده اند و آماده اند که با اعزام به خط مقدم جبهه های نبرد به گوش همه ی دنیا برسانند که اگر فکر می کنید می توانید هر جنایتی در دنیا انجام دهید و کسی را جلودار خود نبینید، کور خوانده اید.
گروهی از این دانشجویان پیرو ولایت تا کنون... سه شب پیاپی را در مقابل دفتر حافظ منافع مصر به سر برده اند که بیت الغزل این رشادت دیشب-شب دوم- با ورود غافلگیرانه ی آنان به باغ قلهک و برافراشته نمودن پرچم فلسطین به جای پرچم منحوس انگلیس اتفاق افتاد. این عمل جسورانه که یادآور خاطره ی شیرین انقلاب دوم برای مردم بود دل بسیاری از مسلمین را شاد کرد.


و اما گروه دیگری از همین دانشجویان آرمانگرا و عدالتخواه با تجمع در مرز هوایی مهرآباد که نقطه رهایی آنان خواهد بود-ان شاءالله- با صدور بیانیه ها و دعوت از سخنرانان مختلف خوستار فراهم آوردن امکانات اعزام به غزه توسط مسئولین شده اند.
نکته ای که در این میان خودنمایی می کند. اکنون با تجاوز غاصبان به سرزمین برادران ما و با یک اشاره ی امام دل چنان شور شهادت در بین جوانان ما در گرفته است که در کمتر از دو روز 20000 نفر برای عملیات های استشهادی ثبت نام کرده اند. که این پیامی برای سران مستکبر غرب دارد که: اگر روزی عقل از شما زایل شود و بخواهید بر علیه ایران اسلامی دست به غلطی بزنید، با سیل فوج فوجی از این جوانان شهادت طلب طرف خواهید بود.
اما در این میان کم لطفی هایی هم به جوانان از سوی بعضی نهادها می شود. از آنجمله این که بسیاری از رسانه های داخلی از جمله صدا و سیما در پوشش خبری این تحرکات علی الخصوص تحصن لبیک یا امام در فرودگاه مهر آباد کوتاهی کرده اند. و دیگر این که ناجا نیز علی رغم اظهارات فرماندهان آن موانع زیادی را برای تجمع دانشجویان بسیجی روبروی دفتر حافظ منافع مصر ایجاد کردند و حتی شب گذشته با درگیر شدن با دانشجویان بار دیگر خاطره تلخ جشن تولد ملکه را زنده کرد.
امید است که مسئولان و نهاد های ذیربط با تأسی از این قسمت از پیام حضرت تاریخی آقا مسئولان کشور را به ادای وظائف خود در این حادثه غم‌انگیز فرا میخوانم به وظایف خود عمل نموده و موجبات سرافرازی خود را نزد ملت شریف ایران فراهم آورند نه موجبات شرمساری را.

پی نوشت:
1- بنده نیز به حکم وظیفه امشب به تهران باز می گردم و از همین جا از همه جوانان ولایتمدار و مسلمان تقاضا دارم که اگر برایشان مقدور است به این جمع پرشور بپیوندند.
2- این یادداشت را به دو دلیل حمایت از عمل دلیرانه ی تسخیر باغ قلهک و دعوت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان برای پوشش خبری مناسب تحصن لبیک یا امام نوشتم و از شما عزیز وبلاگ نویس نیز تقاضا دارم اگر حضور در این جمع برایتان مقدر نیست با قلمتان به حمایت و پوشش آن بپردازید.
3- شب چهارم محرم گذشت... تعداد شهدای غزه هم از 380 گذشت.